Laten we allemaal maar wat kaarsjes branden voor beter weer, want zoals het er nu naar uitziet gaan we een druilerig weekend tegemoet met temp rond 17-18°C
We hebben nog een goeie week, dus het kan nog allemaal veranderen tegen dat het zover is, en laat ons hopen in de goede richting met veel , al ben ik al héél tevreden als het droog blijft
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
We naderen nu wel heel snel de start van ons geplande weekend.
Zoals jaarlijks voorzien wij enkele RV-punten:
Gelieve via deze topic op te geven naar welk punt jullie wensen te komen opdat de verantwoordelijke(n) een idee hebben met wie ze moeten rekening houden bij het oprijden naar het verzamelpunt Graag rekening houden met de aangegeven vertrekuren opdat de groep(en) niet moeten wachten op laatkomers
RV1: AC Leuven (op E40 richting Luik)Samenkomst om 08h30 - Vertrek om 09h00
Max & Fanny
Koboloi & Koboloika
Martine
Firechief & Leentje
Boxer & Sonja
Mork
Lex Yam & Martine
Boedcher & Liesbeth (pikken aan op E40 Total Goedsenhoven)
Marcel & Annick (met auto en onder voorbehoud in Leuven)
Ghents Stropke & Carine (door omstandigheden met auto)
RV2: HERENTALS Industrie (Afrit 21 richt Tongeren):Samenkomst om 08h30 - Vertrek om 08h45
Witse
Luc Plottier & Brigitte
Sanchez & Patris
Matchbox & Martine
Sevenfifty
RV3: De Pauze, Tongeren (is niet open)Samenkomst om 09h00 - Vertrek om 09h30
Terdonkske & Monique
Johnny
Heatingmann & Linda
Bijeenkomst: EupenSamenkomst om 10h00 - Vertrek om ± 10h30
Spitfire & Mady
Komen rechtstreeks (al dan niet op eerdere datum) naar hotel Der Brabander:
Jo demannen,
Dit jaar komen we met de auto af wegens een accidentje vorige week met de mountainbike, ik ben gevallen met mijn fiets en zo volledig op mijn schouder terecht gekomen. Uiteindelijk niks gebroken maar de ligamenten zwaar geraakt, gevolg geen motorrijden dit jaar en hopelijk valt het mee met de auto want dit heb ik ook nog niet geprobeerd. Wij komen waarschijnlijk naar Leuven of rechtstreeks naar Eupen, wij moeten het nog eens bekijken voor het verkeer.
Ik laat nog wel iets weten.
Groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Alvast veel beterschap gewenst maat
En in Winterberg, gaat ge u zeker niet vervelen.
Echt een tof stadje met veel winkels en cafékes en als we de weersvoorspellingen mogen geloven, denk ik dat ge niet alleen op stap zult moeten gaan.
Brigitte ziet een heel weekend kou lijden op de moto niet echt zitten. Ik vermoed dus dat die ook wel eens een dagske in Winterberg zal blijven.