13 -27 Juli 2008 *Les Alpes*

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen
Status: Offline

13 -27 Juli 2008 *Les Alpes*

Bericht door Snorry »

In juli zijn Julle & Snorry, samen met de vrouwkes, voor een 14 daagse motortripje naar het zuiden geweest. :cool: In totaal zijn er zo’n 3900 km gereden. We hadden, op 2 buien na, steeds prachtig weer. (>25°) Chambre d’hotês & hotels waren niet gereserveerd maar met “Truus” was dat geen enkel probleem, het mag toch een beetje spannend blijven hé. :)
Daar foto’s meer zeggen dan duizend woorden ga ik jullie niet lager in spanning houden.
Oja, In Monaco nog bekende gezien :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Zie volgende links:

:arrow: Foto’s Les Alpes 2008

:arrow: Film Les Alpes 2008

Mvg, ;)
Snorry

Heenrit tot Genéve:
Brussel – autostrade – St vith – Bitburg – Nothfelden – Bitche – La Petite Pierre – Schneethal – Villé – Lac De Longemer – Le Thillot – Belfort – Morteau – Lac De Saint Point – Morez – Genéve.
Route Des Grandes Alpes:
Thonon-les-bains – Cluses – Beaufort – Bourg-Saint-Maurise – Val D’Isère – Valloire – Briançon – Guillestre – Barcelonnette – Valberg – Sospel – Monti
Daguitstap: Menton – Monaco
Verbindingsrit Monti – Cannes (autosnelweg)
Mooiste route ter wereld: (de motorrijder)
Garéoult – Gémenos – Cassis – La Ciotat – Signes – Solliès-Point – Cuers – Garéoult.
Terugrit:
(Route Napoléon) Grasse – Castellane – Le Thoron – Sisteron – Gap – La Mure – Rondje D111 :razz: - Grenoble - Chambéry – Annecy – Genéve – Morez – La Chaux-De-Fonts – Valentigney – Cernay
(Route Des Crêtes) - Sondenach – Munster – Bourg-Bruche – Sarrebourg – Saint Avold – Saarlouis – Weiskrichen – Niederemmel – Manderscheid – Geroldstein – Monschau – Aachen – E40 naar huis.

Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Laatst gewijzigd door Snorry op 20 aug 2008 23:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen

Re: 13 -27 Juli 2008 *Les Alpes*

Bericht door witse »

Prachtige foto's en een schoon filmpke . Ne mens krijgt al direct zin om terug op verlof te vertrekken .
Wij zijn al afgesproken om volgend jaar terug te gaan .

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Ja Snorry & Julle,

Dat zijn momenten om nooit te vergeten als je zulke verlofperiodes achter de rug hebt he :cheers:
Het is zoals onze Snorry het zelf zegt, woorden schieten te kort om bij deze foto's te zetten :shock:
Vanaf 7sep. tot en met 17 sep. zitten wij iets voorbij het meer van Geneve, als er personen zijn die van die streek routes liggen hebben waar je draainissen van krijgt als je ze nog maar bekijkt, wel die zou ik dan met véél plezier in mijn mailboxke willen ontvangen :notworthy:

Groetjes en tot Zondag ;)

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

SCHITTEREND :!:
Van 8 t.e.m. 13 september vertoef ik met de collega's van 't werk ook enkele dagen in de Jura en de Alpen. Als ik jullie foto's zie, dan kan ik haast niet meer wachten. ;)
Hopelijk hebben we evenveel geluk met het weer.

Groetjes,

Bart
droopy

Bericht door droopy »

Julle & Luc,

Zo te zien hebben jullie een schitterende reis gehad !
Mooie film en foto's !
En zoals ik jullie ken hebben jullie zich goed geamuseerd zeker ?

mvg,

Droopy
Julle

Bericht door Julle »

Hallo gasten,
Ik wil er via deze weg nog aan toevoegen dat we een fantastisch verlof hebben beleefd. Wij (Lieve en ik) reizen al tien jaar op deze manier en deden dit steeds met hetzelfde koppel. Aangezien dit koppel nu aan gezinsuitbreiding heeft gedaan waren wij dus op zoek naar een ander "geschikt" koppel om ons te vergezellen (de mannen moesten zowat dezelfde interesses hebben en ook liefst dezelfde manier van bollen met die tweewieler, daarbij komt nog dat het vooral moet klikken tussen de vrouwen. Je mag mekaar dan al tientallen keren hebben gezien en gesproken, het is iets helemaal anders dan twee weken op mekaars lip leven). En wij mogen zeggen en schrijven dat we het juiste koppel gevonden hebben. We hebben samen heel wat gelachen en gezeverd, veel gebold, heel wat gezien, heel wat beleefd, mekaar leren kennen en vooral waarderen.
Voila, dit even als dankwoord aan Snorry en Sandra, en nu al maar plannen maken voor volgend jaar zeker.

Lieve & Julle
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

Julle schreef: het is iets helemaal anders dan twee weken op mekaars lip leven

Lieve & Julle
Inderdaad julle volkomen gelijk
zo moet ik nu op 6 september 2 weken naar het smoelenwerk van marcel kijken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
goed dat we in de dolemieten zijn en veel bochten dan zie ik hem niet zoveel :mrgreen: :mrgreen: :oops: :D :D :D :D :D :D :D :D
TOMH

Bericht door TOMH »

:thumbright: prachtige foto's en film, vooral die foto's van de achtervolger :thumbright:

Tom :razz:
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

johnny schreef:
Julle schreef: het is iets helemaal anders dan twee weken op mekaars lip leven

Lieve & Julle
Inderdaad julle volkomen gelijk
zo moet ik nu op 6 september 2 weken naar het smoelenwerk van marcel kijken :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
goed dat we in de dolemieten zijn en veel bochten dan zie ik hem niet zoveel :mrgreen: :mrgreen: :oops: :D :D :D :D :D :D :D :D
Ok Johnny ik eerst nog effe bij de plastische chirurg mijn gezicht wat laten veranderen, indien niet meer mogelijk neem ik wel een masker mee. :twisted: :twisted: ;) ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Prachtige foto's vooral vanop de motor genomen, het filmpje is zelfs nog beter een pluim voor de camera vrouw.
Zoals u hierboven reeds kunnen lezen hebt vertrek ik met Johnny naar dezelfde streek ongeveer. Na het zien van het filmpje heb ik nu helemaal de kriebels. Ik moet niet vragen of jullie een goede reis gehad hebben twee toffe kerels en toffe madammen = :sunny: :sunny1: :wav:
Ik moet nog afwachten wat het gaat worden met Johnny, in ieder geval ik slaap apart want met die jonkmannen weet ge nooit :shock: :o :( :D :D :mrgreen: ;)
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Plaats reactie