Beste bestuur,
Op 4 januari hebben wij ons voorschot betaald voor het fjr weekend moezel, doch staat er nog steeds geen smiley achter onze naam (boxer) als zijnde voorschot betaald, kunt u eens nakijken of dit in orde is ??
bedankt.
MVG
BOXER
Clubreis_'16 Treis-Karden a/d Mosel
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Limburg
- Status: Offline
Re: Het bestuur contacteren
Hey boxer je bent al 14 dagen genoteerd in het dikke Fjrijders boek
had ik vergeten
Gr. Johnny

Gr. Johnny
-
Re: Clubreis_'16 Treis-Karden a/d Mosel
Is het nog mogelijk om mij er bij te plaatsen?
Nu ik meer tijd ga hebben na een drukke loopbaan en met 1 mei met pensioen ga, zou dat een leuke rit kunnen worden na wat ik hier al ieder jaar lees .
Bedankt
Groeten
MAX0056
Nu ik meer tijd ga hebben na een drukke loopbaan en met 1 mei met pensioen ga, zou dat een leuke rit kunnen worden na wat ik hier al ieder jaar lees .
Bedankt
Groeten
MAX0056
- Abeloos
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
- Regio: West-Vlaanderen
Marnix
En hiermee is de laatste kamer dan ook besproken
Fijn te vernemen dat je er ook kan bij zijn

En hiermee is de laatste kamer dan ook besproken

Fijn te vernemen dat je er ook kan bij zijn

Mvg, Abeloos 

Motorrijden is steeds een beetje reizen!

Motorrijden is steeds een beetje reizen!
- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
Hey Marnix
Eerst en vooral wil ik je nu al "Proficiat" wensen met je "Pensioen" dat je binnenkort zal behalen
, we hopen dan ook dat je in goede gezondheid nog vele jaren van je dik verdiende pensioen zal kunnen genieten en alsook nog duizenden veilige km's zult kunnen bollen met je
En ja, het was nog net op de valreep mogelijk om je in te schrijven voor ons Weekend, en je hebt dan ook de laatste kamer toegewezen gekregen makker
Je naam is reeds bij op de lijst van deelnemers gezet
, dus..... nu dat je in pensioen zal gaan en je de kans hebt, zal je mee kunnen gaan genieten van een fantastisch weekend vol leute & plezier, alsook van de prachtige routes die we er zullen gaan rijden
Wij zijn vereerd met je deelname en kijken er naar uit om je mee op ons FJRijders Weekend te kunnen nemen
Sportieve groetjes
Max

Eerst en vooral wil ik je nu al "Proficiat" wensen met je "Pensioen" dat je binnenkort zal behalen

En ja, het was nog net op de valreep mogelijk om je in te schrijven voor ons Weekend, en je hebt dan ook de laatste kamer toegewezen gekregen makker

Je naam is reeds bij op de lijst van deelnemers gezet

Wij zijn vereerd met je deelname en kijken er naar uit om je mee op ons FJRijders Weekend te kunnen nemen

Sportieve groetjes

Max

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- FJR-Freak Max
- Site Admin
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
- Regio: Vlaams-Brabant
Aan alle deelnemers die meegaan op "FJRijders Weekend"
Bij deze laten wij weten dat al onze kamers VOLZET zijn door de personen in de lijst op pagina 1 van deze topic
Natuurlijk zijn wij als bestuur hier enorm tevreden mee, het doet ongelofelijk veel deugd te zien dat onze leden zo massaal hebben ingeschreven
Hieruit kunnen we dan toch een beetje concluderen dat ons werk geapprecieerd word en de locatie's die we aandoen nog steeds in de smaak vallen
Het spreekt uiteraard voor zich dat het door de deelnemers hun toedoen is dat het steeds zo'n toffe & fantastische bedoening is, daarom mogen we meer dan fier op jullie zijn en geven dan hiervoor een dikke pluim omdat jullie er steeds voor zorgen dat er op ons FJRijders Weekend de fun en de ambiance altijd inzit

In naam van het voltallig bestuur, duizend maal dank voor het vertrouwen en de steun die jullie ons schenken
en vanaf nu kunnen we er al naar uitkijken om samen met onderstaande deelnemers naar de Moezel te trekken om weer eens een onvergetelijk Weekend te gaan beleven

Sportieve groeten en tot een spoedig wederhoren
Max
Staat achter jullie naam volgend icoontje
= voorschot betaald
Staan er achter jullie naam zo'n twee icoontjes
= volledig betaald
Bij deze laten wij weten dat al onze kamers VOLZET zijn door de personen in de lijst op pagina 1 van deze topic

Natuurlijk zijn wij als bestuur hier enorm tevreden mee, het doet ongelofelijk veel deugd te zien dat onze leden zo massaal hebben ingeschreven

Hieruit kunnen we dan toch een beetje concluderen dat ons werk geapprecieerd word en de locatie's die we aandoen nog steeds in de smaak vallen

Het spreekt uiteraard voor zich dat het door de deelnemers hun toedoen is dat het steeds zo'n toffe & fantastische bedoening is, daarom mogen we meer dan fier op jullie zijn en geven dan hiervoor een dikke pluim omdat jullie er steeds voor zorgen dat er op ons FJRijders Weekend de fun en de ambiance altijd inzit

In naam van het voltallig bestuur, duizend maal dank voor het vertrouwen en de steun die jullie ons schenken

Sportieve groeten en tot een spoedig wederhoren

Max

Staat achter jullie naam volgend icoontje

Staan er achter jullie naam zo'n twee icoontjes

Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

- Spitfire
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2009
- Regio: Oost-Vlaanderen
Voila,
Voorschotje is betaald
We willen hier niet van de lijst donderen
Grtz.
Luc
Voorschotje is betaald

We willen hier niet van de lijst donderen

Grtz.
Luc

SPITFIRE "KING OF THE SKY" FJR "KING OF THE ROAD"
- fjrmarcel
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
- Regio: Oost-Vlaanderen
Jo demannen,
Voila wij hebben ook ons voorschot betaald, kwestie van niet mee met Luc en Maddy te donderen, ..... van de lijst.
Groeten
Marcel & Annick
Voila wij hebben ook ons voorschot betaald, kwestie van niet mee met Luc en Maddy te donderen, ..... van de lijst.

Groeten
Marcel & Annick
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Limburg
Hey de mannen
Bij deze wil ik jullie er nog eens aan herinneren dat aanstaande zondag 3 juli ten laatste om 24.00h
de afrekening voor het weekend op de clubrekening moet worden gestort.
Bedankt voor jullie begrip
Gr. Johnny

Bij deze wil ik jullie er nog eens aan herinneren dat aanstaande zondag 3 juli ten laatste om 24.00h
de afrekening voor het weekend op de clubrekening moet worden gestort.

Bedankt voor jullie begrip
Gr. Johnny
- StefaanH
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
- Regio: Antwerpen
Overschrijving daarnet uitgevoerd 

Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)