Kom ons dan wel is even een bezoekje brengen aan de Yamaha stand he, ge zult ons niet kunnen missen want daar zullen we wel voor zorgen

Tot zondag,
Max

Ik had gedacht omstreeks 08.00 uur aan het clublokaal te vertrekken ...witse schreef:laat maar een uur weten dat ik in Rotselaar moet zijn
![]()
We gaan er in ieder geval ne plezante dag van maken .![]()
Sorry Luclucske schreef:Ik heb met iemand afgesproken aan de afslag Diepenbeek van de E313 om 9.00u.
Op hoek van de afslag en de Verbindingslaan zou een Fina-tankstation zijn.
We rijden maar met een chopper en das niet zo rap als nen FJR maar misschien is er toch iemand geïnteresseerd om ook tot daar te komen.
Lucske
Bedankt om ons te waarschuwen Johnnyden R1 zot schreef:Tijdens evenementen op Franco staan ze altijd op post in de bermen!
Ik heb Phil Read en Co dit jaar bezig gezien in Le Mans in de gietende regen en niet op regenbandjes maar met de banden waarop ze in droog weer zijn vertrokken. Respect in het kwadraatden R1 zot schreef:. Ik snap nog altijd niet dat zo weinig mensen dies gasten kennen. En aan de ouderdom te zien van de oudere goden van vroeger zou je denken dat die wa rustiger zouden zijn.
Integendeel!!!
De snelheden dat die nog halen met die oude motoren (lees juweeltjes) daar kan je enkel en alleen maar respect voor hebben. Daarmee vergeleken zijn wij allemaal watjes met onze hypersports & supersports met alle toeters en bellen.