Circuit

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
den R1 zot
Status: Offline

Re: Circuit

Bericht door den R1 zot »

Héél knap werk!
Zowel van de fotograaf als van de boys!
Julle

Bericht door Julle »

Vandaag in Zolder op de Conti-days kregen we bezoek van de Flitser en zijn vrouwke. Altijd plezant als er wat supporters zijn. Nogmaals dank en aan de anderen: u bent steeds welkom, wij vinden bijna altijd een werkje voor u ;) ;)
Julle
arthur

Bericht door arthur »

Julle schreef:Vandaag in Zolder op de Conti-days kregen we bezoek van de Flitser en zijn vrouwke. Altijd plezant als er wat supporters zijn. Nogmaals dank en aan de anderen: u bent steeds welkom, wij vinden bijna altijd een werkje voor u ;) ;)
Julle

en julle.....heeft mijne maat in de weg gereden ;)
Julle

Bericht door Julle »

Tuur,
Ik ben niet zeker maar ik denk het wel. Ik heb er ene met een RSV (of wat er nog van over bleef) zien vertrekken en daar hing ne sticker op van MRV (ik denk dat die gevallen is als hij ons zag afkomen ;)
Ook bedankt voor de tip van de bandenspanning, veel grip, veel vertrouwen en alles controleerbaar.

Julle
den R1 zot

Bericht door den R1 zot »

Jan wou persé het asfalt grondig inspecteren vertelde ie me gisteren.
Als je iemand weet voor een radiator voor een RSV Mille.....

Spijtig dat zulke dingen gebeuren maarja, in de zetel hangen of kaarten is ook maar niks hé.
Julle

Bericht door Julle »

den R1 zot schreef: Spijtig dat zulke dingen gebeuren maarja, in de zetel hangen of kaarten is ook maar niks hé.
Volledig mee eens, weet je ook waar hij er is afgegaan, het leek me vrij zwaar te zijn geweest
Julle
arthur

Bericht door arthur »

Julle schreef:
den R1 zot schreef: Spijtig dat zulke dingen gebeuren maarja, in de zetel hangen of kaarten is ook maar niks hé.
Volledig mee eens, weet je ook waar hij er is afgegaan, het leek me vrij zwaar te zijn geweest
Julle
Achteraf bekeken viel de schade nog mee.....natuurlijk een radiator is niet goedkoop :cry: maar ik weet een adres waar ze die kunnen lassen, dus mss valt het mee.

graag gedaan julle.....maar wel voor uw eigen houden hé , en zeker ni tegen die met zijne groene kawa zeggen...laat die maar zelf zoeken ;)
Trouwens, die contie's zijn heel goe.....bart (mijne teammaat) heeft er die dag nen 1.42.62 mee gereden op zolder...met nen slechte band gaat dat niet hé
Julle

Bericht door Julle »

arthur schreef:
Julle schreef:
Julle
Achteraf bekeken viel de schade nog mee.....natuurlijk een radiator is niet goedkoop :cry: maar ik weet een adres waar ze die kunnen lassen, dus mss valt het mee.

graag gedaan julle.....maar wel voor uw eigen houden hé , en zeker ni tegen die met zijne groene kawa zeggen...laat die maar zelf zoeken ;)
Trouwens, die contie's zijn heel goe.....bart (mijne teammaat) heeft er die dag nen 1.42.62 mee gereden op zolder...met nen slechte band gaat dat niet hé
Amai, 1.42.62 daar kunnen wij nog niet aan hoor, maar allez ik was zeer tevreden, alleen in de laatste sessie werd ik moe en ging ik niet echt meer vooruit naar mijn goesting, maar over de ganse dag gezien erg blij. We hebben ons echt geamuseerd en het tempo begint er aardig in te komen.
Wat die groene Kawa betreft heb ik pas later gehoord dat hij de No Budget Cup rijdt, we kenden hem niet maar het is wel een vriendelijke gast, hij heeft ons nog geholpen om van wielen te wisselen.
Tot volgende week in Ecuyers.
Voor de supporters (ik weet dat Beuvardes ver is maar wij ontvangen u met open armen ;) ;) )
Julle
koekenbakker

Bericht door koekenbakker »

Julle schreef:
arthur schreef:
Julle schreef:
Julle

Amai, 1.42.62 daar kunnen wij nog niet aan hoor, maar allez ik was zeer tevreden, alleen in de laatste sessie werd ik moe en ging ik niet echt meer vooruit naar mijn goesting, maar over de ganse dag gezien erg blij. We hebben ons echt geamuseerd en het tempo begint er aardig in te komen.
Wat die groene Kawa betreft heb ik pas later gehoord dat hij de No Budget Cup rijdt, we kenden hem niet maar het is wel een vriendelijke gast, hij heeft ons nog geholpen om van wielen te wisselen.
Tot volgende week in Ecuyers.
Voor de supporters (ik weet dat Beuvardes ver is maar wij ontvangen u met open armen ;) ;) )
Julle
snif, snif,.... :cry: :cry: kan er niet meer bij zijn , en de rest van de geplande circuitdagen ook nie
knieschijf gebroken
zal met een achterstand moeten beginnen volgend jaar ( hoop ik toch van volgend jaar weer van de partij te zijn.)

alvast veel plezier mannen en hou hem op het asfalt ;)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Online

Bericht door FJR-Freak Max »

koekenbakker schreef:snif, snif,.... :cry: :cry: kan er niet meer bij zijn , en de rest van de geplande circuitdagen ook nie
knieschijf gebroken
zal met een achterstand moeten beginnen volgend jaar ( hoop ik toch van volgend jaar weer van de partij te zijn.)
@ Jo,

Dat is niet zo'n goed nieuws waar je mee komt aandraven he :oops:
Hoe heb je dat dan weer geflikt :?:
Hopelijk zal je snel herstellen zodat je vlug weer met de rest van de bende kan gaan racen op 't circuit :smileinbox:

Ik wens je alvast veel sterkte en een vlugge herstelperiode toe :headbang:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Plaats reactie