Veel sterkte met de ingreep die je moet ondergaan en we duimen voor een spoedig herstel.
Maar Sonja zal wel goed voor je zorgen en dan zien we je hopelijk snel terug op je mooie 'zwarten'.
Hey jongens allen bedankt voor de bemoedigende woorden . Het doet goed om dit te lezen. Nu komt het snel dichterbij en dan kunnen we volgend jaar terug samen gaan toeren met onze
Hier ben ik dan terug met het laatste nieuws .
Ben van zaterdagmiddag terug thuis . Operatie is zeer goed verlopen hoewel ze verder hebben moeten snijden dan ze verwacht hadden waardoor ik vandaag voor het eerst terug en beetje heb kunnen drinken, ga straks proberen om een beetje puree naar binnen te krijgen . Moet zeggen dat het een goe regime is ,ben ondertussen al 5 kg kwijt , maar ik had genoeg reserve hé . Na het ontwaken voelde ik al direct dat het helemaal anders was. Totaal geen pijn meer , was een plezier om terug de ogen te openen . Nu alles terug op zijn plaats laten komen , zeker niets anders doen dan rusten en mij maar een beetje laten bedienen en dan zal alles terug in orde komen . Op 19 november voor de eerste maal op controle en dan zouden ze al kunnen zien dat er aangroeiing is . Als dat in orde komt zijn we zeker op de goede weg . Ik heb er alle hoop op en ga braaf naar de dokters luisteren wat ik wel en niet mag doen . Maar normaal ga ik erbij zijn met de ledenvergadering op 10 november .
Hey Witse, very nice, ben blij voor u dat het geholpen heeft !!
CU Soon maatje
Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
Dat van dat "laten bedienen" vind ik goed. Snel terug op uw beestje hé.
Een Dag Niet Gelachen Is Een Dag Niet Geleefd
Sarolea Blauwe vogel-Suz T20 Super Six X6 Hustler-BSA Lightning 650-Norton 850 Commando-Norton Wasp 850-Honda CBR 900 RR-Yam Fazer1000-Yam FJR1300 AS 2006 FJR1300 AS 2013
Wat fijn om te horen dat alles goed verlopen is. We wensen je in ieder geval heel veel beterschap en rust maar goed dat je snel terug mee kan met de motor.
Doe het maar rustig aan en luister maar goed naar de dokters zodat je snel terug de oude bent.