Kontrole motorfietsen

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
Plaats reactie
witse
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2020
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Kontrole motorfietsen

Bericht door witse »

Wat gaat het ons weer kosten :?: :evil:

http://www.mag-nl.org/cms/index.php?mac ... eturnid=15" onclick="window.open(this.href);return false;

Grtjs Luc
Wie regelmatig beweegt , sterft gezonder !!!
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Re: Kontrole motorfietsen

Bericht door FJR-Freak Max »

Ja Witse,

Ze moeten hun gemaakte poef van ergens terug krijgen voor het gat op te vullen he :evil:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

:laughing4: :evil5: :banghead: :puker: :puker:
Ge weurd er misselijk van als ge da allemaal leest .
Pure geldklopperij , ben er bijna zeker van dat de meeste motards wel zullen zorgen dat hun alom geliefd voertuig in orde is . Veiligheid op de eerste plaats .

Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Bericht door StefaanH »

Tuurlijk zorgt een echte motard voor zijn lieveling .... Maar zoals overal zijn het de enkele uitzonderingen die de boel verzieken voor de rest ....

En het zijn die enkelingen waar de politiekers, die amper weten wat een moto is, zich aan vastklampen om hun wil door onze strot te duwen ... Uiteraard zwijgen ze stillekes over hun belangen in de keuringsindustrie ...

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Awel dat zijn zo van die trukken die in mijn ogen dus verdoken belastingen zijn, en dan staan de politiekers te roepen :director: dat de belastingen niet omhoog gaan. En weet ge... de mensen geloven het nog ook. :shock: :o
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
dzjiepie

Bericht door dzjiepie »

Tsja ......... wat moet je hier nu weer mee.
De heren en dames politici vinden zoveel financiele putten op hun weg dat ze bang zijn dat ze hun "poten"
gaan breken. Daarom die putten maar vullen met deze maatregelen. Zinnig of niet ........ het zijn weer onze
centjes die ze nodig hebben. Inderdaad .... nodig hebben!!!!!!!

Het zijn g*dver****** de motards die hun stalen ros vertroetelen die weer geplukt worden.
Roestbakken op 4 wielen in een erbarmelijke staat kom je nog regelmatig tegen.
Haal eerst die koekblikken maar eens van de weg!
den boete

Bericht door den boete »

Positief nieuws voor 2013, de keuring is blijkbaar nog niet voor morgen.
klik hier voor het artikel
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers

inderdaad ik sluit mij volledig aan met het feit dat dit pure geldklopperij is. Als men staat op u eigen veiligheid alsook op deze van andere weggebruikers ,dan zorg je voor een voertuig nu tweewieler of vierwieler het maakt niet uit...dat veilig is. En dat gebeurd door de juiste onderhoud wanneer nodig en wordt voorgeschreven door de dealer. Zo voorkom je algemeen narigheid.

Greetings ;)
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013

Bericht door pnobels »

Graag dan ook kontrole op fietsen... Tegenwoordig rijden er van die wrakken rond... :( Zonder verlichting of iets... Of een minuscuul lampje rond de schoudertas en dat moet het maar doen... Remmen? Wat is dat? Zag vanmorgen nog een fietser op linkeroever waar zijn achterverlichting zo diep onder het zadel zat dat ik het maar zag als ik er naast reed... En kontrole op abuus gedrag van voetgangers en fietsers die hier in Antwerpen overal door het rood lopen en fietsen...

Eerlijk gezegd zie je al van hier afkomen waar men op een motor inspectie naar kijkt... Ah, uw nummerplaat moet vijftien centimeter onder de kont hangen ipv vijf... Of nog van die rotzooi... Ik herinner me een vertelsel van mijn vader nog van twintig jaar geleden. Die kocht zich een nieuwe mazda en werd de eerste keer bij de schouwing afgekeurd... omdat de juiste labelkes niet aan de veiligheidsgordels hingen. Ze hebben er dan maar 'andere' opgestikt... :(
Dolf

Bericht door Dolf »

Nu het ministerie van verkeer enige tijd terug beslist heeft dat de fiets of de bestuurder de verlichting moet dragen is de fietser geneigd de verlichting op zich te dragen wat eigenlijk niet zo'n goed idee is.
In onze regio zijn er regelmatig fietscontroles op de scholen op aanvraag van de directie maar dat zijn aangekondigde controle, zodat de bestuurders wiens verlichting niet aanwezig of defect is de kans krijgen hun fiets thuis te laten en met het openbaar vervoer naar school te gaan.
Geef mij dus ook maar weer de verlichting op de fiets zelf.
Plaats reactie