3 dagen Sauerland

Hier kunnen alle verslagen van reizen, hotels en info over buitenlandse reizen gepost worden.
Plaats reactie
Eddy K
Status: Offline

3 dagen Sauerland

Bericht door Eddy K »

We, Katty en ik, zijn net terug van 3 dagen Sauerland, het land van de bochten lees je wel eens en ik kan dat alleen maar beamen. Ook het wegdek valt hier zeer goed mee, dit tegenover vorig jaar als we de andere zijde van het Sauerland bezochten waar dat iets minder was. Dus hier komen we zeker eens terug op 2 wielen. Het Hotel Reinert,waar we verbleven verdiend een aanbeveling, mooi, proper, lekker eten en vriendelijke bediening. Uitbater is ook een FJR-rijder en je kan er zelfs speciale Biker-dagen boeken. Voor wie de site eens wil bezoeken geef ik hieronder de link.
We bezochten de stad Winterberg en reden wat toerkes in de buurt die ik uitgestippeld had. Het landschap wisselt voordurend af van bossen naar panoramische zichten of door kleine dorpjes en langs meren. Het verveelt alvast niet. We bezochten ook nog een ander Hotel (Kleins Wiese) en hier proberen we zeker ook nog eens te slapen. Prachtige ligging en motorvriendelijk want ook hier is de uitbater een motorrijder. Je hebt er zowel een droogkamer voor de kledij als werkplaats voor de moto. Interesse zie dan link onderaan.
Het weer was eigenlijk beter dan voorspeld, we hadden enkel donderdagmorgen wat regen maar voor de rest droog met af en toe wat wolken. Temperaturen tussen 12 en 17 graden deden het gemis naar ons brommerkes alleen maar toenemen. Verbazend genoeg zagen we zeer weinig motorrijders tijdens ons verblijf, maar ik denk eens de 20° voorbij dat het een ander verhaal wordt. Ook was ik aangenaam verrast dat op de meest van die mooie bochtige wegen de beperking op 100km staat. De snelle jongens zullen hier wel gretig gebruik van maken.
Dat was het zowat in het kort. De foto's kan je ook bekijken via onderstaande link. Wens je meer info dan lees ik het wel.

Groetjes Eddy & Katty. :cool:

FOTO'S

Hier sliepen we: http://www.landgasthof-reinert.de

Hier gaan we zeker eens naartoe: http://www.kleins-wiese.de
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Re: 3 dagen Sauerland

Bericht door terdonkske »

Hallo Eddy ,

Mooie foto's en bovendien is Sauerland een zeer mooie streek . We hebben daar , dacht ik 3 jaar geleden eveneens een week-end gehad met de Fjrijders en was toen 100 procent mee gevallen .
De links naar die andere hotels zijn zekers de moeite waard om daar eens gebruik van te maken .
Bedankt om ons deze info neer te schrijven .

Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Eddy,

Bedankt voor de info makker :notworthy: en trouwens prachtige plaatjes die je genomen hebt :thumbleft:
Indien er nog info nodig is waar we naar op zoek zijn nemen we zeker contact met jullie om ons te informeren naar het gene we nodig hebben :idea:

Groetjes en nogmaals bedankt omdat je bereid bent ons de nodige info te bezorgen :thumbright:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Eddy K

Bericht door Eddy K »

Graag gedaan hoor, en je weet me wel te vinden hé. :D
Plaats reactie