Ritje nu zondag
-
- Status: Offline
Re: Ritje nu zondag
ja heb jullie gezien, heb jullie ook zien zitten vanbinnen met de t-shirts van fjrijders, zat de tafel achter jullie
-
LoLjohnny schreef:Serge ik heb rond 9.00h aan de inschrijving naar u gevraagt maar niemand kende u
Beyske ik heb nog een paar Fjr's gezien maar niemand heeft gereageert u ken ik ook niet spijtig want ik denk wel dat we elkaar gezien hebben![]()
Mischien ga ik volgende week naar Spouwen (mc lotus)
Johnny
zo beroemd ben ik nie he makker

ik ben samen met m'n makkers van mtc13 rond 10.45 toegekomen (F&D waren er nie bij - niet verwarren met F&J

Volg week kan ik sowieso al niet gaan

- 'T Ghentse Stropke
- Clublid
- Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
- Regio: Oost-Vlaanderen
Hallo Johnny en de ander fjrmakkers,
bedankt voor de fijne rit en het toffe groepje.De dag begon met wat felle regen in de morgen iets wat totaal niet was verwacht,maar ja,je kent de weerpraat van in ons belgie landje.We zijn natuurlijk maar een scheet groot op de kaart dus een donkere wolk is vlug gepasseerd,en deze zijn wij tegengekomen onderweg
.In de namiddag hebben we het kunnen droog houden en das ook al iets.Verder een mooie streek daar in de Limburg
Tot één van de volgende,
Groeten,Dirk.
bedankt voor de fijne rit en het toffe groepje.De dag begon met wat felle regen in de morgen iets wat totaal niet was verwacht,maar ja,je kent de weerpraat van in ons belgie landje.We zijn natuurlijk maar een scheet groot op de kaart dus een donkere wolk is vlug gepasseerd,en deze zijn wij tegengekomen onderweg

Tot één van de volgende,
Groeten,Dirk.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
- johnny
- Moderator
- Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
- Regio: Limburg
En gij zegt niks tegen onsbeyske schreef:ja heb jullie gezien, heb jullie ook zien zitten vanbinnen met de t-shirts van fjrijders, zat de tafel achter jullie

-
wou nog iets komen zeggen maar was juist bij iemand aant praten dus kans ni gehad, ik wou juist vertrekken toen jullie buiten kwamen