Rit waypoint zondag 16 oktober 2011

Hier komen de Events & Meetings
Plaats reactie
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen
Status: Offline

Re: Rit waypoint zondag 16 oktober 2011

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,
fijn om te lezen dat het nu een betere rit was en dat het weer ook een meevaller was.Dan wel een goeie keuze gemaakt.

Groeten,Dirk.
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
bigger

Bericht door bigger »

Hallo,
ik kan alleen maar bevestigen wat hiervoor allemaal beschreven is ,mooie rit zeer lekker weertje ,geen enkele natte weg zelfs (niet in de bossen),ik persoonlijk vond de rit zeker niet te lang ,wij zijn om 10h in leuven vertrokken en hebben een voormiddagstop een middagstop van een uur en een namiddagstop gehad en waren om 17h30 thuis,wij waren wel maar met 2 (ik en sanchez) dan kan je wel een beetje strakker tempo aanhouden hé.
Misschien wel spijtig dat we ginder geen uur afgesproken hadden om desnoods samen te vertrekken,maar ja volgende keer misschien.
Grtz,
Kris
Dolf

Bericht door Dolf »

Hopelijk hebben jullie aan dat strakke tempo niet teveel flitsverhalen over gehouden want dat zou pas spijtig zijn hé mannen.
Hou de brievenbus eerstdaags maar in de gaten want daar komen die flitsverhalen in terecht.

Groetjes
StefaanH
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door StefaanH »

Hey Kris,

Dan hebben jullie toch flink jullie best gedaan ...

Wij zijn vertrokken rond half tien en Michel heeft heel de dag kop getrokken waarbij hij zijn goesting mocht doen. Als ge Michel een beetje kent is dat lekker vlot rijden en toch zo goed en zo kwaad als het gaat de wettelijke limieten respecteren. Ook wij hebben een voormiddag en een namiddagstop gehouden alsook een deftige middagpauze. Eigenlijk wilden we na de middag nog wel een extra terraske inlassen maar gezien het gevorderde uur hebben we de overblijvende kilometers in één ruk gedaan.

Ik was thuis rond half acht ... (en ik ben recht naar huis gereden hoor ... :twisted: )

Groetjes,

Stefaan
Historiek: Honda CM 125 T (1979); Honda CX 500 C (1980); Honda VF 1100 C (1985)(occ 1983); Honda Magna 650 (2007)(occ 1986); Honda CBF 1000 A (2010)(occ 2009); Yamaha FJR 1300 A (2010); Yamaha FJR 1300 A (2013)
F M

Bericht door F M »

Met 2 drankstops en één stop om te eten waren wij toch voor het donker thuis. En dan hebben we nog meer dan een uur op ons eten moeten wachten 's middags...

De rondrit wordt ook aangekondigd als een rit met alle soorten wegen. Dat gaat dus van snelwegen tot bijna zandweggetjes. Als je je daarop instelt kan het dus een hele mooie rit vormen, zeker als het weer meespeelt zoals zondag.

Wat wegomleggingen betreft: die kan je hier altijd en overal tegenkomen. Vermits de rit wordt gemaakt door een gps-verkoper, gaat die er ook van uit dat je met behulp van een gps een omleiding gemakkelijk verwerken kan. En de rit een paar dagen ervoor afrijden om te zien of er geen wegenwerken zijn heeft niet veel zin bij zulk een evenement. Je krijgt een wijziging toch niet meer verwerkt, want 90% heeft de routes al gedownload en gaat een wijziging niet meer meekrijgen. Dat is iets anders dan een FJR-rit waar er voorrijders zijn die een groep meenemen.
Plaats reactie