Eindelijk mannen Big man Johnny is back on the road.
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Zen content da ge er weer bij bent , laat het schone weer maar komen .
Da zullen weeral wa kopstoten uitgedeeld worden ...
Grzt Patrik en Monique
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Dat werd tijd dat je eens terug onder de mensen gaat komen he makker
Je naam is toegevoegd in de deelnemerslijst en we hopen er dan ook op om je eens terug te kunnen zien
Groetjes
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Hallo Johnny,
wat fijn dit te lezen man,dat je weer een tweewieler bezit Hopelijk mag het GELUK u op veilig op de weg elke rit bijstaan.Laat het je goed gaan .
Grtjs,Dirk & Carine
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
Fandango schreef:Onze aanwezigheid is dus nog niet zeker...dus..onder voorbehoud..
Carlo
Zorg maar dat jullie aanwezigheid verzekerd word en dat niets jullie kan weerhouden om te komen deelnemen
Laat de zorgen of het ophouden maar voor later zijn zodat je onzen Dolf zijn pracht van een rit niet hoeft te missen
Martine schreef:Normaliter kom ik ook af, moest het echt niet gaan (gekneusde rechterarm), dan haak ik onderweg wel af
Martinneke
Ik zal je arm wel is goed verzorgen voor we aan de rit beginnen , je zal ze dan wel volledig kunnen mee uitrijden
Jij hebt mij ook al eens de eerste zorgen toegediend en ik was toen ook terug volledig in orde he
Wij zijn al blij dat je er wil bij zijn en we hopen dan ook dat je snel zal hersteld zijn van die gekneusde arm zodat je er geen last meer zal van hebben
Groetjes en tot weldra
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen