HEY FJRIJDERS
ik heb een waterdicht regenpak, waterdichte botten en handschoenen en "I LOVE THE RAIN" , zodus Dolf, of het nu regent of niet , ik ben van de partij voor deze nu al mooie uitziende trip
groetjes en tot dan
benny
rij niet te snel !! want er is altijd wel iemand sneller!!
Nen rit van den Dolf
Dat beloofd maximaal een kwartiertje regen (das alles ) Maaaaaaar, weliswaar met de sasdeuren wijdopen, en das ook eens plezant om mee te maken
Het grote voordeel is dat het motorpakje een grondige kuisbeurt krijgt
Een gratis reinigingsbeurt mag ik niet laten liggen ..... K&K rijden dus mee
Liefde is "Samen op onze FJR" De glimlach die je uitstuurt komt dubbel bij je terug. (Oosters gezegde)
Voila zé , jullie zijn aan het lijstje toegevoegd .
Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Kunde geloven dat ze hier percies allemaal schrik hebben om in te schrijven
Volgens mij denken ze dat je bakken regen besteld hebt in plaats van de
Laat ze maar weten dat ze het verkeerd voor hebben he en zeg ze maar dat je al weken op een stuk eieren naar de clarissen aan het doen bent om mooi weer te hebben op je zomerrit
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
We laten de mensen rustig beslissen voorzitter, het is trouwens nog een maand vooraleer de rit aanvangt.
De mensen weten maar al te goed dat het weer een zeer prachtige rit zal worden in de mooie Ardennen, dat er weer zeer goed gezorgd is voor de nodige stops, waar verfrissing en zeer lekker eten in een kleurruijke omgeving samen vallen.
Dat er ook zeer veel aandacht is geschonken aan de duozitters die mee langs wonderschone omgevingen schuiven zonder al te veel te moeten kijken op de achterkant van s' mans valhelm.
Dat driemaal scheepsrecht is en het kan bijna niet anders of het moet mooi weer zijn. Trouwens de echte motards vrezen niet voor een drupje want ze zeggen zelf dat er na regenbuien, nooit plassen water op de rijbaan staan omdat het bergop en bergaf is en linkse en rechtse bochten zijn waar geen water blijft staan. Dus voorzitter ik ben er rotsvast van overtuigd dat ze "The rainman" ook dit jaar niet in de steek zullen laten.
Ik koester ondertussen de stille hoop dat we minstens met 30 a 40 motoren zullen zijn.
Deze rit kunnen ze absoluut niet laten liggen ook al is het een heel eind in het Ardennengebied.
Over deze rit zal bijzonder lang nagekaart worden want deze is uniek.
Dus beste deelnemeers trek het forum open en plaats je al bij de deelnemers, zo ben je nu al zeker dat je zal deelnemen aan een dagje motorplezier in een prachtige omgeving met een hele bende FJRvrienden.