We hebben weer een trieste mededeling die we hier moeten melden

Gisteren in de late namiddag heb ik een telefoontje ontvangen dat er één van onze bestuursleden een motorongeluk had tijdens een begeleiding van een wielrennerskoers

Ja, zoals jullie nu verschieten was het ook voor mij een serieuze inslag als ze vertelde dat onze Johnny van de baan gereden was door een automobilist die uit een rij stilstaande voertuigen kwam terwijl ze aan de kant gezet waren voor de voorbijkomende koers

Gelukkig is onze Johnny gespaard gebleven van zware kwetsuren, hij heeft wel overal serieuze kneuzingen, verzwikkingen, builen en meer blauw lichaamskleur dan de gewone huidskleur

Zijn FJR is natuurlijk volledig naar de bliksem en de schrik zit er na dit tweede ongeluk serieus in,wat te begrijpen is als je dit moet verwerken

Het belangrijkste is natuurlijk dat hij dit terug kan navertellen en zijn lichaam gespaard is gebleven van kwetsuren die misschien niet meer te repareren of te vervangen waren zoals bij een motor wel eventueel nog kan gebeuren

De vraag is nu of we onze Johnny nog zover gaan krijgen dat hij nog op een motor zal stappen want hij liet al blijken dat het motorrijden voor hem hiermee zou eindigen

Bij deze wens ik mijn goeie vriend een zéér spoedig herstel toe en hoop ik dat we toch nog samen het moois van het motorrijden in de toekomst kunnen gaan beleven

Groetjes

Max