Zoals Dirk hierboven schrijft laat eens horen wat jullie ervan vinden
Niet alleen reageren als je een zes daagse ziet zitten ook als je vind dat vier dagen genoeg zijn
Johnny

terdonkske schreef:Jo de mannen ,
Zoals ik hier lees op deze topic vind ik persoonlijk het zeker waard om voor diegene die willen er een zesdaagse van te maken . Ik denk dat iedereen oud en wijs genoeg is om te weten of hij of zij maar vier dagen gaat of zes dagen . Er zijn toch ook personen die nog meerdere week-ends plannen of het nu met andere clubleden of met andere bevriende motards is . Iedereen doet wat hij of zij graag wilt doen .
Het belangrijkste is hoe je zelf je verlof indeelt .
Ik denk misschien dat het een goed idee is om een lijstje aan te leggen op deze topic om te zien wie er 4 dagen gaat of wie er zes dagen gaat .
En voor het bestuur is het dan gemakkelijker om te zien wie er 4 dagen gaat of zes dagen .
Wat het betreft de planning of routes voor die 2 andere dagen , vind ik het prima gelijk Dirk zelf schreef , ieder kan samen of alleen of in groep een tourke maken . Belangrijkste is dat je 'smorgens en 'savonds gezellig kunt samen zijn .
Wat moet het nog meer zijn , dan wat kunnen genieten en lachen en bijpraten .
Of zoals den Gert al beschreven heeft , zet je autostrades en autowegen uit op de gps en ga eens op ontdekkingstocht , wie weet welke mooie routjes je tegenkomt , en misschien zijn deze dan weer te gebruiken voor volgend seizoen .
Aan alle leden , schrijf je gedacht hier neer , daar dient dit forum toch voor , elk idee of eender welk gedacht over een evenement is altijd welkom .
Groetjes Patrik en Monique![]()
![]()
johnny schreef:Hey de mannen![]()
Zoals Dirk hierboven schrijft laat eens horen wat jullie ervan vinden
Niet alleen reageren als je een zes daagse ziet zitten ook als je vind dat vier dagen genoeg zijn
Johnny