M&M schreef:Kan ik alvast een optie nemen op de 2 resterende plaatsen tot ik met mijnen halven trouwboek heb overlegd
M&M
@ Martin,
Natuurlijk krijgt jij deze optie om te overleggen met ons Marijke maar laat dan wel zo vlug als mogelijk iets weten als je wil
Waar ik je nog wel wil aan herinneren is dat er die dag toch een serieuze afstand moet word gereden omdat het een Ardennen-Eifel rit word en er dan ook niet al teveel stops worden ingelast, het is geen FJRijders ritje dat we gaan maken he
Groetjes en tot een spoedig wederhoren
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
Ik denk dat je me verkeerd begrepen hebt hoor makker
Het gaat hier niet over de snelsten zijn of omdat jullie andere deelnemers zouden ophouden tijdens de MRV4
Wel wou ik je duidelijk maken dat het om een groot aantal km's gaat (rit van ±350km) waarbij dan nog de heen en terug route moet gerekend worden he, en ik wou je daarvoor waarschuwen omdat ik weet dat jullie niet de grote afstand rijders zijn om van s'morgens vroeg te moeten vertrekken voor een etappe van tussen de 5 á 600km
Mijn uitspraak van, dat het geen FJRijders rit word was bedoeld om te zeggen dat er op de MRV4 niet zoveel stops worden gehouden als op onze ritten omdat we anders niet rond geraken op het afgesproken tijdstip
Hopelijk begrijp je nu wat dat ik wou bedoelen en neem je me het niet kwalijk dat ik je wou waarschuwen voor wat ik hierboven geschreven heb
Dit was bedoeld met een goed hart en niet om afbreuk te doen aan jullie deelname
Hopend op je begrip en weet dat je nog steeds de kans hebt om jullie te laten inschrijven voor deelname
Groetjes en tot een spoedig wederhoren
Max
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen
kan je het adres en het uur waar we moeten starten ook nog een keer vermelden aub.
zodanig dat ik zeker op tijd kan zijn.
betaling is ook reeds gebeurd.
sta nog niet op deelnemerslijst ?
Flykiller