Da hade ich nie gedacht zalle . Zal da es tegen ons Christianeke zeggen , ouwe teut zal héééél wa minder zijn .
Grzt Patrik
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Hoi Patrick, ben juist terug van een weekje Malta en heb gisteren pas het slechte nieuws vernomen,het belangrijkste is toch nog altijd dat jezelf niet teveel lichamelijke letselts hebt.ik zou zeggen veel sterkte en hopelijk tot gauw .
Grtz, Kris en Carla
Kom juist uit Spanje en werd al dra toen ik het forum opende geconfronteerd met dit barslechte nieuws.
Uit Uw verhaal begrijp ik dat het weer een motard is die zich laat opmerken door snel te rijden. Maar tijdig stoppen is weer wat anders zoals we het al zoveel hebben gehoord en gelezen. Blij dat het lichamelijk allemaal nogal meevalt. Stoffelijke schade is niet zo erg zegt men, maar door de stommiteiten van een ander kun je weeral diep in de portefeuille tasten om opnieuw met iets dergelijks te kunnen rijden.
We praten er in het komende weekend nog wel eens over en moest ik je met iets kunnen helpen, weet het me dan maatr te zeggen. Daarvoor zijn wij vrienden
Tot ziens