Wa es da allemaol hie ; Onze Max dey brave veurzitter zo koioneren

Mvg Gert
Voor mij goed als jullie voor den drank zorgengert schreef:Awel mannen ;![]()
Wa es da allemaol hie ; Onze Max dey brave veurzitter zo koionerendey hei geen zwate kous ,en nada ich de kas van onze Dolf hem overgenomen ,hem ich de vinger op de knip gehouve ,inkomsten moet ich hemme veur de clubkas geen uitgaven
annes gon we falliet
en na moet ich het varke gaon voederen anders gerakt et ni vet tegen de ledenvergadering veur te slachte ,de paardeworst uit Lokeren es besteld be snelle Marcel dey ging daveur zorgen
![]()
![]()
;en als dessert Limburgse vla van Patrik ;
![]()
![]()
![]()
nu wete gijlle al den menu ze ;en de snorry ging veur een goei soep zeurge van kieke
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
na ich zien ulles geire
![]()
Mvg Gert
Das geen probleem Marcel, ik heb aan Frank gevraagd dat hij het afwaswater van 2 dagen voor de vergadering al wil bijhouden want ik weet dat gij altijd groooote dorst hebt.fjrmarcel schreef:Voor mij goed als jullie voor den drank zorgen
Hela Buenen trekkerfjrmarcel schreef:Lukske en ik die dacht dat gij nen toffe pee waart...maar missen is menselijk hé.
![]()
FJR-Freak Max schreef:Onze Gert & Witse zijn heel toffe pee's,
Nu voel ik mij terug een beetje straffer op mijn toesenbord he Max
En oek a zigeunerbroek hé.... voor de rest wil ik mij hier (voorlopig) nie moeienfjrmarcel schreef: NB: Max nie vergeten van uw regenpak mee te nemen .![]()
![]()
![]()