ONGEVAL , ZO VLUG GEBEURD

Allerlei onderwerpen die niet specifiek onder een andere rubriek kunnen ondergebracht worden.
sanchez
Moderator
Moderator
Mijn motor is: Tracer 9GT+ __ 2025
Regio: Antwerpen
Status: Offline

Re: ONGEVAL , ZO VLUG GEBEURD

Bericht door sanchez »

amai patrick da is verschieten zeg :shock: ,ge denkt soms mij overkomt zo iets niet en dan plots ,hoort ge dat het iemand is die je kent ,dan word mijn hartje klein ze ,en zoals er al veel tegen jou gezegd hebben ,ge hebt ne goeie engelbewaarder ,veel sterkte toegewenst en hopelijk heb je gauw eun nieuwe FJR .ps da is waar de witse is nen dijk van ne vent ;)
gouden teugels geven een paard geen vleugels
jacky

Bericht door jacky »

He Patrick , het is soms balen dat je zoiets voor krijg .Je ziet alles in een vertraagde film op u afkomen.
plotseling voel je de inslag en je kan niets ondernemen.Het is een ongeval waar je gelukkig met de schrik vanaf komt en heel wat geloop .Je vrouwtje zal ook erg geschrokken zijn het voor haar ogen zien gebeuren.
Wens je veel sterkte toe. Groetjes en vlug weer op de motor.Jacky
Copantwerp

Bericht door Copantwerp »

Sterkte patrick en snel (hopelijk) terug in het zadel ;) Het voornaamste is dat je zelf niks mankeert , moto's kunnen vervangen worden, toffe gasten en lichaamsdelen minder ;)
Nrfive

Bericht door Nrfive »

Patrick en monique,

Veel sterke en een snelle beterschap toegewenst. Ik hoop dat dit alles snel achter de rug zal zijn en ben blij te horen dat je zelf er goed vanaf bent gekomen. Een motor kan je opnieuw aanschaffen, de rest niet ...
Ook super om te horen hoe deze club bij elkaar hoort.

Verzorg je en hopelijk tot binnenkort.

Five
lex_yam
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2014
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door lex_yam »

moter kan vervangen worden

jij niet. veel beterschap .hopelijk zien we uw vlug terug op nen fjr :?:

groetjes alex
incognito
250 cc
250 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door incognito »

Nogmaals een bewijs hoe kwetsbaar we zijn op de motor,maar vooral het belang van de bijkomende opleidingen.
Het is werkelijk een investering in uw veiligheid.
Veel sterkte en snelle beterschap

Het heeft geen zin een tijger in uw motor te hebben ,als er een ezel aan het stuur zit.
ArtstudioG

Bericht door ArtstudioG »

Verdomme Patrick, wat is da nu voor nieuws !!! Ik dacht dat we de wielen aan de onderkant gingen houden ?!? :o
Zonder gekte, het was even schrikken maar het feit dat je 't zelf had geschreven hier op 't forum stelde mij meteen al een beetje gerust.
Je hebt jezelf niks te verwijten (schuld van een ander) maar toch komt dit hard aan. Gelukkig ben je er zelf nog goed uitgekomen, somebody's watching you.
Ik wens je dan ook heel veel beterschap, een snel psychisch herstel en hopelijk terug een mooie andere motor.
Greetz,
Gie
den boete

Bericht door den boete »

Veel sterkte Patrick, hopelijk mogen we je snel weer begroeten op een andere machine.
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Jo de mannen ,

Allemaal bedankt voor de steun en het medeleven dat hier is neergeschreven .
Het zal misschien nog effe duren voor de verzekering alles in orde heeft .
Maar één ding is zekers , er komt een nieuwe moto , of een goede occassie, en het zal zoals hier beneden geschreven staat terug een FJR :fjr: worden omdat hij voor mij simpelweg het beste is .
En op de eerste plaats , zo een toffe en gezellige club , willen wij niet missen .
Bedankt allemaal .

Groetjes Patrik en Monique :cool:

:fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2: :fjr: :fjr2:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
gert

Bericht door gert »

Nee Patrik ; ne nieuve veur Monique :!: ne FZ8 van Yam en dan kunde gij met de fazer verder bollen :D

mvg Gert :love7:
Plaats reactie