Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Hier komen de meerdaagse trips, georganiseerd door het FJRijders-Bestuur.
Plaats reactie
Fandango
Status: Offline

Re: Clubreis_'09 Sauerland - Züschen

Bericht door Fandango »

T'schijnt zo... :)
'T Ghentse Stropke
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 __ 2003
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door 'T Ghentse Stropke »

Hallo Makkers,

De lintmeter begint te korten,heb vandaag eens naar de weerberichten gaan kijken die daar nu van toepassing zijn en 't is zonnig tot 21 gr.Dus laat ons hopen dat dit weer er ook is besteld voor 04/09/...07/09/.
Afbeeldingen niet meer beschikbaar daar TinyPic.com niet langer bestaat
Alvast deze kaarsen zijn al brandend met een wens erbij verzonden. :lol:

Groeten,Dirk :D & Carine :D
Laat de zon schijnen voor ieder ander mens,dan zal ze steeds schijnen voor uzelf.
' Mein Gensch es oenvervalst Gensch'
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Dirk,

Dat is de ideale temperatuur om ginder gaan te touren met onze :fjr2: he maat :razz:
Laat ons hopen dat deze temperaturen :sunny: nog enkele weken aangehouden worden :!:

Zaterdag hebben we nog een bestuursvergadering en worden de laatste details besproken voor onze trip naar Sauerland, vanaf zondag of ten laatste maandag kan je de nodige info en de routes terug vinden in deze topic :idea:

Hou het forum dus goed in de gaten zodat je van alles op de hoogte zal zijn :sign13:

Groetjes,

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
Eddy K

Bericht door Eddy K »

alé mannen, maak er een mooie trip van, wens jullie mooi weer en veilige kilometers. :cool:
Abeloos
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2015
Regio: West-Vlaanderen

Bericht door Abeloos »

@ alle deelnemers.

De ritten en enkele info is per mail overgemaakt naar jullie persoonlijk mailadres ;)
Ingeval van vragen of problemen, gelieve mij per mail of PM te contacteren :idea:
Mvg, Abeloos :walk:
Afbeelding
Motorrijden is steeds een beetje reizen!
FJbaRt

Bericht door FJbaRt »

Beste deelnemers,

Hierbij nog enkele praktische afspraken inzake onze reis naar Sauerland.
Jullie hebben ondertussen de definitieve routes en waypoints toegestuurd gekregen.
Hierbij nog even de definitieve deelnemerslijst :

01. Witse & Sonja
02. Fandango
03. Droopy
04. Pnobels
05. Snorry & Sandra
06. Terdonkske & Fazerke
07. Gert & Christiane
08. Marcel & Annick
09. Spitfire & Mady
10. Reg
11. Slurf(ke) en Mamaharibo
12. Den boete & Karin
13. 'T Ghentse Stropke & Carine
14. Martin & Marijke
15. Flykiller & Martine
16. Rudy en Martine (Motoplezier)
17. FJbaRt
18. Johnny
19. Arne & Debbie
20. Dolf & Isabelle
21. Max & Fanny

Er zijn twee RV-punten voorzien. Een eerste RV punt is voorzien aan ons clublokaal(waypoint 1), een tweede is voorzien op de parking in Zonhoven (waypoint 2). Gelieve hier nog te laten weten naar welk RV-punt jullie komen. Op beide RV-punten zullen jullie opgewacht worden door minstens één lid van het bestuur.

Voor degenen die naar ons clublokaal komen gelden volgende afspraken :
- aanwezig om 08u30
- vertrek ten laatste om 09u30
Ons clublokaal is uitzonderlijk geopend en geeft ons zelfs de gelegenheid om er een ontbijt te nuttigen. Voor de prijs van €4,00 krijgen jullie 2 ontbijtkoeken en koffie à volonté. Gelieve dus in deze topic te laten weten of jullie al dan niet een ontbijt wensen.

Voor degenen die naar Zonhoven komen gelden volgende afspraken :
- uur van aankomst zelf te kiezen, rekening houdende met het feit dat de groep die van het clublokaal komt er omstreeks 10 uur zal aankomen. Daarna wordt er onmiddellijk doorgereden. Dus, voor degenen die daar nog een ontbijt willen nemen : wees ruim op tijd !

Vanaf Zonhoven rijden we in drie groepen. De groepen zijn als volgt ingedeeld :

GROEP 1
- Johnny (voorrijder)...................RV 2
- Abeloos + Debbie......................RV 1 - 2x ontbijt
- Spitfire + Mady........................RV 1 - 2x ontbijt
- Marcel + Annick.......................RV 2
- Fandango..............................RV 2
- Den Boete + Karin.....................RV 2
- Max + Fanny (hekkensluiter)........RV 1 - 2x ontbijt

GROEP 2
- Dolf + Isabelle (voorrijder)...........RV 1 - 2 x ontbijt
- Pnobels.................................RV 1 - 1x ontbijt
- Snorry + Sandra.......................RV 2
- Slurf(ke) en Mamaharibo............RV 2
- Droopy.................................RV 2
- Flykiller & Martine....................RV 2
- Witse + Sonja (hekkensluiter)......RV 1

GROEP 3
- FJbaRt (voorrijder)...................RV 1 1x ontbijt
- Reg.....................................RV 1 1x ontbijt
- M&M....................................RV 2
- Rudy en Martine (Motoplezier)......RV 1
- 'T Ghentse Stropke & Carine........RV 1
- Terdonkske & Fazerke...............RV 2
- Gert & Christiane (hekkensluiter)..RV 1 2x ontbijt

Gelieve jullie aan deze indeling te houden tot aan de middagstop die omstreeks 11u30 à 12 uur voorzien is. Op de middagstop kunnen jullie eten in het restaurant of jullie zelf samengesteld lunchpakket verorberen.
We raden ook aan om daar te tanken, dan komen we verder niet meer in de problemen.
We vertrekken ten laatste om 13u30 op de middagstop. Van daaruit doen we nog een kort stukje autosnelweg om dan onze reis verder te zetten op bochtige secundaire wegen. Vanaf de middagstop laten we jullie dan ook de keuze. Jullie kunnen individueel verderrijden, of in zelf samengestelde groepjes, of jullie blijven de vertrouwde voorrijders volgen. Gelieve jullie voorrijder wel op de hoogte te brengen van jullie beslissing, zodat we niet nodeloos ongerust hoeven te zijn.
Omstreeks 15 uur is er nog een tussenstop van een half uurtje voorzien. De aankomst in het hotel is voorzien omstreeks 17 uur.

Mogen we ook iedereen aanraden om een pechverhelpingsverzekering te nemen voor het buitenland. We hopen natuurlijk dat we het niet nodig hebben, maar je kan er maar beter op voorzien zijn.
Voor degenen die dit willen, jullie kunnen ons de gegevens overmaken van mensen die dienen verwittigd te worden in geval van een ongeval, evenals jullie nummerplaat en het telefoonnummer van jullie verzekering. Wij verzamelen alle gegevens en verspreiden ze onder de bestuursleden, zodanig dat zij in geval van nood op een efficiënte manier de nodige maatregelen kunnen nemen. Jullie kunnen deze gegevens overmaken aan fjbart@fjrijders.net" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false; . Nogmaals, dit is enkel voor de mensen die dit zelf willen. De gegevens zullen natuurlijk met de nodige discretie behandeld worden en zullen niet verder verspreid worden.

We wensen er via deze weg ook nogmaals op te wijzen dat jullie best de Duitse flitspaallocaties uit jullie GPS verwijderen. Bij een controle door de Duitse politie kan het aantreffen van deze gegevens een inbeslagname van jullie GPS als gevolg hebben. Het bijhebben van fluohesjes en een verbanddoos is in Duitsland verplicht. Pas ook op met aangepaste uitlaatsystemen.

Voilà, wij zijn er klaar voor en we hopen van jullie natuurlijk het zelfde. We kunnen beginnen aftellen naar komende vrijdag.
Als iemand een goeie truc kent om de weergoden gunstig te stemmen, dan is het nu het goede moment. Doen !

Als er nog vragen zijn, stel ze dan gerust via deze topic. Geef liefst zo snel mogelijk de gevraagde gegevens door. (ontbijt + vertrekpunt, enz...)

Met vriendelijke groeten,

Het bestuur
pnobels
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 A __ 2013
Regio: Antwerpen

Bericht door pnobels »

Misschien nog een tip ... ik ga er van uit dat de meesten wel een gsm mee hebben. Er is een ongeschreven wet dat je daar best één of meerdere kontaktpersonen met de naam ICE (In Case of Emergency) instopt. Nu en ook in de toekomst altijd handig als ge (hopelijk niet) in de miserie belandt...

On topic : voor mij graag een ontbijtje en dus tevens een goed geluimde afspraak in het clublokaal ;)
droopy

Bericht door droopy »

Ik ga voor het verzamelpunt 2 op de parking van de autostrade E314 / A2 te Zonhoven. ( Dus ontbijt neem ik thuis )
Hoofdreden dat ik voor dit verzamelpunt opteer, zijn de mogelijke files op de E314 die aanvangen van voor Aarschot richting Leuven en dit indien ik naar Rotselaar zou komen. :idea:
Tot vrijdag hé :lol:

mvg, droopy ;)
den boete

Bericht door den boete »

Voila, de routekes zitten in de GPS, 't mooi weer is besteld en het humeur is reeds :D :D :D
We sluiten aan bij de groep in 'Interstop Zuid' (RV2) rond 10u00.

Groeten,
Den Boete en Karin
johnny
Moderator
Moderator
Mijn motor is: FJR1300 AE __ 2018
Regio: Limburg

Bericht door johnny »

Ok Franky En Droopy ik verwacht jullie daar

Johnny :D