Ik kwam tegen...

Het virtuele praatcafé.
Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Ik kwam tegen...

Bericht door FJR-Freak Max »

Hey Patrik,

We hadden nog maar enkele km's voordien een drankstop ingelast want eerst was ons gedacht om daar een stop te houden :idea:
De drukte in Hoei is met deze warmte dagen meestal een overrompeling en daarom hebben we onze stop verlegt naar betere oorden waar het rustiger was en op de koop toe nog super creme glace serveerden :la:
Spijtig dat we je niet gezien hebben, anders had je met ons nog kunnen mee gaan om zo'n cremeke gaan te likken maar je zal je wel weer ergens goed verstopt hebben zodat ik deze keer geen gebruik kon maken van je bankkaart :D :lol: :mrgreen:
Allee, we houden dat tourneke dan wel te goed in het geval dat we je daar dan toch eens zouden zien zitten :occasion14: :thumbright:

Groetjes en tot één van de dagen he makker :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
gert

Bericht door gert »

Gezien hebben ze u altijd :!: Zoals Max al zei de volgende keer springt ge voor de moto ,ga plat op de grond liggen dan zien we u ook ; :oops: Samen waren we een ritteke gaan doen ,het was echt last minut ,dus hou steeds het forum in de gaten op vrijdag en zaterdag want iedereen is welkom :D en nu naar Sauerland :!:

Mvg Gert :D
droopy

Bericht door droopy »

gert schreef:,het was echt last minut ,dus hou steeds het forum in de gaten op vrijdag en zaterdag want iedereen is welkom
niks gemerkt van een last minute ritje voor dit weekend, ik zal zeker er naast gekeken hebben :roll:
mvg, droopy ;)
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

droopy schreef:niks gemerkt van een last minute ritje voor dit weekend, ik zal zeker er naast gekeken hebben :roll:
mvg, droopy ;)
@ Droopy,

Ondertussen is de topic van "Gert" waarin hij vroeg of er iemand zin had in een ardennenritje verwijderd, dit omdat er van niemand een reactie op gekomen is :oops:
Daarom zijn we met drie bestuursleden, Gert, Witse en ikzelf een ardennenritje gaan rijden, we kunnen de mensen toch moeilijk één voor één gaan opbellen om te vragen dat ze goesting hebben om mee te rijden he :!:

Groetjes,

Afbeelding
Stekkie

Bericht door Stekkie »

twas daarmee da ge smorgens zo over den osschotse steenweg stoof :mrgreen:

had willen meegaan maar moest eerst nog een paar stops doen in de druivenstreek en was al 11u eer we echt op weg waren. Hebben nog eens Dinant-Bouillon-Dinant gereden.

greetz

Stekkie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin

Stekkie schreef:twas daarmee da ge smorgens zo over den osschotse steenweg stoof :mrgreen:

Stekkie
Yep Stekkie,

Ik had je nog juist gezien als je de straat uit kwam , spijtig dat je er niet kon bij zijn makker, zal de volgende keer misschien wel lukken ;)

Groetjes,

Afbeelding
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Vandaag vele FJR's tegengekomen tussen Ettelbruck, Diekirch, Esch-sur-sure en Bastogne,
Waren er misschien van de club bij ?

Groetjes Patrik :) ;)
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
gert

Bericht door gert »

hoi Terdonske :D hopelijk hebt ge u geamuseerd vandaag ; laat volgende keer eens iets weten dan rijden we samen een ritteke :D

Mvg Gert
Dolf

Bericht door Dolf »

Vrijdag 18 september in de loop van de namiddag liep ik bij Felix & Jos te kijken naar de moto's liep ik onze Witse tegen het lijf. Was hij daar toch niet aan het proberen van zijn oud ijzer af te geraken zeker en denk ernaan heel binnenkort rijdt hij rond met ne fonkel nieve
terdonkske
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2015
Regio: Limburg

Bericht door terdonkske »

Deju, tis in den Limburg toch nog goe veur nen tuf te kopen. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Suzuki GS 750 / Kawasaki GPZ 1100/Yamaha FJ 1100
Yamaha Fjr 2007 simpley the best/ Yamaha Fjr 2010 still simpley the best
Yamaha Fjr AS 2015 the best you can get
Plaats reactie