Clubhuis route 24/08/2008

Plaats reactie
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant
Status: Offline

Re: Clubhuis route 24/08/2008

Bericht door FJR-Freak Max »

@ rcracer ;)

Omdat ons Dolfke nog niet gereageerd heeft op je vraag zal ik het als medeorganisator dan maar doen :evil5:

Zoals ik al eerder vermeld had op pag.2 van deze topic :arrow:

"Onze bedoeling is zoals steeds op onze officiële ritten dat we vertrekken vanaf 9u30 met de eerste groep, alle groepen of deelnemers zouden tenlaatste moeten weg zijn omstreeks 10u00 zodat het niet te laat zou uitlopen en alle groepen/deelnemers weer tijdig de aankomst zullen/kunnen bereiken"

Hopend je hiermee van antwoord te hebben geweest Francis,

Groetjes en tot op de "Clubhuis rit" :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
FJR-Freak Max
Site Admin
Site Admin
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2020 Ultimate Edition
Regio: Vlaams-Brabant

Bericht door FJR-Freak Max »

@ Clubleden & Forumleden,

Waar blijven de overige inschrijvingen :?: zijn ze hier nog allemaal op verlof of word er afgewacht tot de laatste moment om in te schrijven voor de weersomstandigheden :idea:
Jullie mogen gerust zijn, het goede weer voor die dag is al lang op voorhand besteld hoor :sunny: :sunny1:
Laat de inschrijvingen dus maar komen want degenen die er niet bij gaan zijn zullen weer iets gaan missen zalle :o

"Er kan voor de Clubhuis rit :arrow: incl.maaltijd ingeschreven worden tot uiterlijk 21 aug.-19u want dan worden de bestellingen van de maaltijden door gegeven" :!:
Personen die nadien nog wensen in te schrijven om deel te komen nemen aan de "Clubhuis rit" zullen dan zelf voor een gevulde maag moeten zorgen :dontknow:

Hopend op nog een massale opkomst zodat we er weer eens een gezellige dag kunnen van maken :wav: :headbang:

Groetjes en tot op de 24ste aug. :wave01:

Max :cool:
Rij nooit sneller dan je beschermengel kan vliegen

Afbeelding
rcracer

Bericht door rcracer »

@Max

tja, pag. 2 is ook al weer van bijna twee weken geleden he :laughing4:

Gelukkig is er altijd wel iemand die de pagina's voor ons nog eens wil doorlopen :headbang: :mrgreen:
Dolf

Bericht door Dolf »

Hallo

Zeg, waar zitten al die FJR rijders dan. Slechts 20 deelnemers en een handvol duo's.
Ik herinner mij nog dat aan het bestuur werd gevraagd om tijdens de loop van het jaar wat meer ritten te organiseren.
Nu er meer ritten georganiseerd werden, blijkt de interesse niet zo overweldigend te zijn als verwacht.
Komaan hé mannen doe nog een kleine inspanning en profiteer er nog eens van. Binnen een paar maand is het weer winter en dan moeten wij onze geliefkoosde bike weer een tijd op stal zetten.
Wij verwachten jullie alsnog op 24 augustus in ons clubhuis voor een gezellige rit met een gezellige kennismaking en vriendschappelijke babbel.

Tot dan

Het bestuur
Dolf
fjrmarcel
Clublid
Clublid
Mijn motor is: FJR1300 AS __ 2014
Regio: Oost-Vlaanderen

Bericht door fjrmarcel »

Jo demannen,
Allé Dolf zet er ons ook maar bij om den hoop te vergroten.

Max Pien ik betrouw me volledig op u wat het weer betreft :shock: :roll: :o :( ;)

2x ontbijt
1x friet met stoofvlees
1x croque bolognaise
Only after the last tree has been cut down
Only after the last river has been poisoned
Only after the last fish has been caught
Only then will you find
That Money cannot be Eaten
Julle

Bericht door Julle »

Danneke schreef:Allé vooruit achteruit...zet mij en mijn Nicole er maar bij (laatste mag alleen mee als ze braaf is, anders niet).
Graag 1x friet met stoofvlees en 1x friet met vuile vent.

Danneke.
:cool:
Veel praat tot ze er bij is he maat ;)
Julle
CBRider

Bericht door CBRider »

Dolf schreef:Hallo

Zeg, waar zitten al die FJR rijders dan. Slechts 20 deelnemers en een handvol duo's.
Ik herinner mij nog dat aan het bestuur werd gevraagd om tijdens de loop van het jaar wat meer ritten te organiseren.
Nu er meer ritten georganiseerd werden, blijkt de interesse niet zo overweldigend te zijn als verwacht.
Komaan hé mannen doe nog een kleine inspanning en profiteer er nog eens van. Binnen een paar maand is het weer winter en dan moeten wij onze geliefkoosde bike weer een tijd op stal zetten.
Wij verwachten jullie alsnog op 24 augustus in ons clubhuis voor een gezellige rit met een gezellige kennismaking en vriendschappelijke babbel.

Tot dan

Het bestuur
Dolf
K'hem den Dolf zen smeekbede :crybaby2: laten lezen aan mijnen :bigsmurf: baas...... :o en hij had zo'n compassie met den organisator :dontknow: dat hij mij spontaan verlof gaf om mee te rijden. :D

Dus schrijf mij maar in 2 X ontbijt en 2 X Friet stoofvlees

grtz
Francois en Juliette
Dolf

Bericht door Dolf »

Francois en Juliette
jullie zijn aan het lijstje toegevoegd en voor je baas een dikke proficiat.Die man zal maar goed genoeg beseffen hoe organisatoren soms kunnen afzien :protest:
Groetjes

Dolf
burton

Bericht door burton »

Hoi Dolf,

Je mag Burton als 21ste erop zetten. Kwestie van 3 groepen van 7 te hebben en nu hop naar de
volgende groep van 7.

Voor mij 1xontbijt + 1xfriet vol-au-vent

Groetjes, Burton.
Snorry
1300 cc
1300 cc
Mijn motor is: Andere
Regio: Antwerpen

Bericht door Snorry »

Doe er nog maar ene "Spaghetti bolognaise" bij op u lijstje want de 35ste deelneemster is :arrow:
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow: Sandra.
Jaja, zo'n tof gezeldschap wilt ze zeker niet missen. :mrgreen:

Groetjes en tot zondag, ;)
Snorry
Als je jong bent, is reizen een deel van je opvoeding;
als je ouder bent, is het een deel van je ervaring
Plaats reactie