Topkoffer Hepco & Becker.

Hier kan je terecht voor alle topics omtrent toebehoren, accesoires. Heb je vragen of nieuwe ontdekkingen, laat het onder deze rubriek na

Topkoffer Hepco & Becker.

Berichtdoor Ivan » 24 Feb 2008 14:12

Heeft er al iemand ervaring met een topkoffer van Hepco & Becker.
Dacht eraan om me zo een aan te schaffen aangezien origineel zo duur is.
Deze worden verdeeld via Hein Gericke of bij Louis in Aken.
Meer info hierover te bekomen via: www hepco-becker.de

Grtjs

Ivan
Ivan
50 cc
50 cc

Berichtdoor witse » 24 Feb 2008 20:30

Ivan ik heb ne Kappa staan , ziet er hetzelfde uit als ne Givi en wordt in hetzelfde fabriek gemaakt als de Givi alleen een stuk goedkoper . Ben ni zeker meer maar heb de mijn denk ik een goei 220 ? betaald en er kunnen 2 helmen in of een grote brooddoos om veel boterhamen mee te nemen :lol: . Je moet er nog wel een beugel bijkopen om te monteren maar alles bij elkaar was ik geen 300 ? kwijt . Zal wel eens kijken op de faktuur als je de juiste prijzen moet weten .
Heb ze trouwens gekocht bij ne sponser van de club Rudax genaamd .

Grtjs Luc
Op 1 mei vertrek voor 5 dagen zwarte woud ,19 juli 6 dagen centraal massief ,25 juli nog een weekske Tjechie Joepie !
Gebruikers-avatar
witse
Moderator
Moderator

Berichtdoor spider » 24 Feb 2008 21:16

E?n brooddoos maar witse da kan ni volgens mij kunnen daar wel 10 brooddozen in zoals gij kunt eten. :D :D :D

Groetjes Rudy
Gebruikers-avatar
spider
1300 cc
1300 cc

Berichtdoor Firechief » 25 Feb 2008 08:40

Ivan,

Kijk eens op de site van RAD naar de Givi-koffer voor de FJR. Als deze je aanstaat, kan ik je ??n goede raad geven. Tenzij het echt dringend is, wacht nog een paar weken af en je geduld zal beloond worden.

Firechief
The most beautifull thing on earth is "FIRE": it's something alive, unpredictable and... very much like a woman :D

Afbeelding
Firechief
1300 cc
1300 cc

Terug naar FJR Toebehoren